با سلام به وبلاگ معلم كلاس ششم خوش آمديد؛ لطفاً با نظرات خود ما را ياري نمائيد؛ اميدوارم لذت ببريد و براي بهتر شدن وبلاگ نظر بدهيد؛ جزییات به‌کارگیری نیروهای پیش‌دبستانی و خرید خدمات آموزشی درآموزش‌و‌پرورش
زیارت عاشورا

خبرگزاری فارس: جزییات به‌کارگیری نیروهای پیش‌دبستانی و خرید خدمات آموزشی درآموزش‌و‌پرورشمدیرکل آموزش‌و‌پرورش هرمزگان از به‌کارگیری نیروهای پیش‌دبستانی و خرید خدمات آموزشی در آموزش و پرورش خبرداد.

علی کرمپور ظهر امروز طی نشستی با اعلام این خبر اظهار داشت: برابر بخشنامه وزارت آموزش و پرورش، نیروهای پیش دبستانی شامل افرادی که تا قبل از تاریخ 26 مهر 91 با یکی از مراکز پیش دبستانی دولتی یا کلاس‌های پیش دبستانی ضمیمه مدارس دولتی همکاری داشته‌اند و برابر اسناد و مدارک ثبت و احراز شده از حساب‌های دولتی حق الزحمه دریافت نموده‌اند و همچنین نیروهای خرید خدمات آموزشی که به افرادی اطلاق می‌شود که تا قبل از تاریخ مذکور (26مهر91) طی سال‌های تحصیلی 88-87 و یا 89-88، با مدرک تحصیلی دانشگاهی از طریق شرکت‌های خدمات آموزشی با آموزش و پرورش همکاری داشته و حقوق خود را از اعتبارات دولتی دریافت نموده‌اند مشمول طرح خواهند بود.

وی تصریح کرد: داوطلبان موضوع قانون باید از صلاحیت تخصصی و شایستگی تدریس که جزییات آن در بخشنامه مذکور که در پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان به آدرس hormozgan.medu.ir  قابل مشاهده است، برخوردار باشند.

مدیر کل آموزش و پرروش هرمزگان همچنین خاطرنشان کرد: در صورتی که تعداد افراد واجد شرایط بیش از میزان کمبود مناطق باشد، جذب افراد بر مبنای اولویت خواهد بود که داشتن سنوات همکاری بیشتر تا تاریخ مذکور (26مهر91)، بومی بودن در منطقه، داشتن مدرک تحصیلی با ارتباط بیشتر، داشتن معدل بالاتر در مدرک تحصیلی دانشگاهی و داشتن مدرک تحصیلی بالاتر از جمله مواردی است که به عنوان اولویت مد نظر خواهد بود.

کرمپور در پایان با بیان اینکه حداکثر مهلت مراجعه داوطلبان 25 شهریورماه خواهد بود، تاکید کرد: داوطلبان برای کسب اطلاعات بیشتر به ادارات آموزش و پرورش مناطق و نواحی سراسر هرمزگان مراجعه کنند.

 



با سلام جهت استفاده از مطالب صلوات بر محمد و آل محمد بفرستيد و لطفاً لينك ما را در وبلاگ يا وبسايت خود قرار دهيد و به دوستان خود معرفي نماييد باتشكر - مديريت وبلاگ

معلم كلاس ششم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 22 شهريور 1394برچسب:, | 23:31 | نویسنده : محمد ابراهيم پاشا |